Ronja Grahn

Alla inlägg den 12 september 2009

Av Ronja Grahn - 12 september 2009 10:43

Åh så galen man blir då man vill kunna nå som man inte kan. Har suttit ett bra tag nu och försökt göra en sån här bild i photoshop där det är nån bild på mig, och nån på något annat och sånt där. Försökt göra ihop nå. Men det blir hela tiden bara fel, fel och ännu mer fel. Tål inte sånt här. xD Är de någon som gillar och kan de här med photoshop som vill göra en åt mig? :) Skulle ju vart snällt. Ska ju alltså bli en sån här "Toppbild" , Jag vet hur man lägger in den på sidan, men att göra bilden det är de jag har så svårt me. ;)

heh. Själv så lämnar jag då det där nu. Har inte tänkt försöka nån mer gång. ;P

 

Fint väder är det då.. Få se vad man hittar på idag. ;P Ska nog ut en sväng snart.

 

Ha en bra dag!

Kramar/Ronja


Ovido - Quiz & Flashcards