Ronja Grahn

Alla inlägg den 9 september 2009

Av Ronja Grahn - 9 september 2009 21:00

Just ja.. Vare nån som la märke till  "ögonblicket" idag då klockan var 09:09:09 för då va det ju:

2009-09-09 kl. 09:09:09  Ganska coolt va?

Det är inte varje dag det händer inte.. ;P

 

Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 9 september 2009 20:45

  


Min prinsessa fyller ju 2år idag.. Stort grattis och många kramar till Tuva-Lisa..<3

(Vet att bilden är suddig, den är tagen med mobilen, men den är sööt ändå. )

Har vart och fikat och grattat Tuva ikväll, jätte trevligt.

Sen pluggat lite, nu äre idol snart. Yee!

 

Kramar/Ronja

Av Ronja Grahn - 9 september 2009 12:23

Sitter hos farmor just nu, Vi hade bara lektioner fram till lunch idag, nu på eftermiddagen ska vi ha den här orienteringen som hela skolan gör. Blir väl kul det. Min start är inte förrän 13.49 så just nu är det gode chill. :P

Ska sätta mig och plugga lite ett tag nu, så behöver jag inte göra allt de ikväll.


Tack så mycket för de Kajsa!

Roligt att du tycker de. Heh. Okay, Ja själv så 

tycker jag inte de är någon ide att ha blogg om man

bara skriver en gång i månaden.


Kramar/Ronja


Ovido - Quiz & Flashcards