Ronja Grahn

Alla inlägg den 11 september 2009

Av Ronja Grahn - 11 september 2009 21:24

Vet att bloggen ser lika tråkig ut än, men ska fixa nå så snart som möjligt. Kanske i helgen.

Är hur trött som helst. Från att jag kom hem vid fem idag har jag inte gjort så värst mycket. Bara tagit det lungt, ätit, dator, tv,plugg osv.. (:

Har sett idol ikväll, så roligt såå. ^^ haha.

Nå mycke mer har inte hänt idag, bara en vanlig fredag. Men seriöst på tal om de.. Fredag idag?! Fattar inte hur fan det kan gå till. Jag är helt förrvirrad. Känns som tisdag imorgon. Hemskt va fort allt går. Om det fortsätter i den här farten så har man ju snart gått ut nian. ;P heh.

 

Nä, nu ska jag fortsätta se filmen jag håller på se. :)

Mezza&Ring 076-8474792 va lite sociala.

Kraaamen/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards