Ronja Grahn

Alla inlägg den 13 september 2009

Av Ronja Grahn - 13 september 2009 17:00

Vaknade vid 10 idag av att farmor ringde, hon berättade att Tomas hade skjutit en älg om vi ville och kolla. Kunde inte somna om efter det, så steg upp klädde mig och sånt sen cykla jag, Noomi och Alva ner till stugan och kolla på den där fulingen. Inte läckert!

Vart där ett tag, eftersom vi vänta på att dom skulle äta också, och att Stefan skulle komma.

När vi kom hem så åt ja frukost. ^^ och efter det har jag mest vart ute. Gode fint väder det har vart idag. Jo Tony kom ju förbi också med sin moppe. ;) Så fick prov köra lite då. Gode skoj.

Har nyss ätit middag och nu sitter jag här och kolla lite.

Ska snart gå upp och börja städa, ser för jävligt ut i mitt rum just nu så har som lovat mig själv att städa upp där ikväll. Blir ju som lite roligare då. ^^

Det är bestämmt nu att Hilda far hem på Tisdag, tråkigt! :/ Körde en sväng med Hilda igår, om jag inte sa de. =)


Nu ska jag se ett nytt avsnitt av Riverside, sen blir städa.

Kram/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards