Ronja Grahn

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Ronja Grahn - 2 mars 2010 20:55

Sov hos mina söta kusiner inatt, vakna vid halv sju imorse somna om åså vakna jag klockan sju igen av att Tuvalisa satt och kolla på mig. När hon såg jag hade vaknat kom hon och kröp ner brevid mig. Så mysig. Tog inte länge då förrän Viola också vakna och kom och la sig brevid mig. Gissa om man fick lust att skita i skolan. :o

Men det gick ju som inte heller, så va jag ju tvungen säga till tjejerna att jag va tvungen gå upp och fara till skolan.. Då kolla bara Tuvalisa på mig och sa: "Neej, inte fara skolan." Så sjukt söööt.

Åkte med bussen till skolan då, började tio över åtta idag. Teknik sen engelska, skulle haft kemi sen men fick håla så jag och Linnea gick hem till mig och åt frukost. Sen tillbaka för musik, Lunch, so och sist gympa.

Känns som dagen vart jätte lång. Man går ju bara och väntar på att få sluta.

Duschade då jag kom hem, sen middag. Efter det somna jag på sängen och vakna där vid halv åtta. Nog vare gode härligt. Men känns bara som jag vart tröttare.

Så efter det har jag inte gjort mycket alls, bara suttit här och gäspat. Ska nog ta med mig Isa ut på en liten promis så man får nå frsik luft.

Sen blire väl krypa ner under täcket och se en film skull jag tro. :)


  


Kram/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards