Ronja Grahn

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Ronja Grahn - 12 mars 2010 19:00

    

Av Ronja Grahn - 12 mars 2010 18:50

Klockan va 05.53 imorse då Viola satte sig upp, skakade i mig och sa att hon hade sovit gott. Ganska så sött. Jag hede på "Rudolf med röda mulen" åt henne (som hon ville se igen) så satt hon i sängen och såg den och jag låg brevid och halv sov. Vi steg upp vid halv åtta och åt frukost, sen vart det en massa bus till klockan tolv då vi promenerade till Frasses och åt lunch. Mmm.. :) Sen då så gick vi till badet och där vart vi i 4 timmar.. Gissa om jag är trött? Men nog var det ju kul. ;)

Lotta hämta Viola och jag fick skjuts av pappa till lägenheten då, han och Moa skulle också ut och äta. Kändes verkligen inte rätt mot kroppen att fara dit igen. Nån måtta får det ju va. Så åt hemma istället.

Snart kommer Lotta hit och lämnar Alva och Tuvalisa som sover här inatt, blir väl mest troligt badet med dom också imorgon. Eller om vi kanske hittar på nå annat skoj.. :)

Nä nu ska jag vila en stund.. så jag orkar med bus ikväll. :p

 

Kramiz/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards