Ronja Grahn

Alla inlägg under mars 2010

Av Ronja Grahn - 31 mars 2010 23:58

Vart en jätte mysig film kväll ikväll med Viola och Tuvalisa som är här i Arvids med mig. :) Just nu sover dom då så gott i min säng.

Ska ta och stänga här, göra mig redo och sen sova jag med. Om jag nu ryms brevid dom. haha. Dom tar typ upp hela sängen om int mer.. Sötungar!

Kram på er!/Ronja

Av Ronja Grahn - 31 mars 2010 16:46

Så härligt med påsklov nu.. :) Hoppas det blir bra väder som dom lovat. Sitter och väntar på att det ska hända nå här. Men verkar inte som det gör det. Vette fan vars alla har tagit vägen. Nåja. Kanske meningen att jag ska göra nå mat, men vad sjutton skulle man då hittat på. Har vart så nyttig idag.. Godis till frukost och Glass till lunch.. fan inte bra. Men nån dag så.. haha.

Bäst att göra nån nyttigare middag för annars vet jag nån som kommer kräkas i kväll..

Och har jag tur så kommer det nå små-tjejer hit ikväll och mys :)



Lyssnar på "Tillbaka till igår - Emil Sigfridsson" och tårarna bara rinner.. Snacka om en låt som går rakt in i hjärtat.. Man kan ju undra varför allt ska va så grymt ibland.

 

Kramiz på er!/Ronja

Av Ronja Grahn - 30 mars 2010 18:43

Har vart en sjukt nice dag på Vittjåkk idag.. :)

Härligt väder, trevligt folk och bara så jävla skojj. Tro jag ska ta mig en långpromis nu.Sen blire fara och träffa Lotta. Vet ej om jag kommer orka träna nå idag, kroppen säger emot. Men jag vill. Vi få se.

Blir väl ut med Emma och hitta på nå sen ikväll.. :)

KramKram/Ronja

Av Ronja Grahn - 30 mars 2010 17:27

 

 

 

24 mars 2010

 

Vila i frid Patrik Lundmark!

Av Ronja Grahn - 30 mars 2010 00:28

Gode seg man var i morse, tröttare än tröttaste..

Men dagen gick då fort, for ut och åt med Emma vid fem sen hem en sväng. Efter de for vi ut på en lång jävla promis runt halva Arvids, med en pigg hund. :p

Sen så vart he raggen en stund innan vi for hem.

Ska se film nu tills jag somnar, vilket inte kommer ta så länge. Imorgon äre Vittjåkk med hela fridhem och sandbacka.. taggad? Nae. Har nästan lite lust att stanna hemma. Hoppas de är nå oväder.

Nä nu ska jag lägga bort datan, som jag sa för några timmar sen. ;)

Kramen/Ronja


Av Ronja Grahn - 29 mars 2010 21:00

  

Av Ronja Grahn - 28 mars 2010 20:00

*Kåbdalis*

  

Va så jävla bäst! Har haft så grymt skoj.

Hade ju tänkt lägga upp nå bilder men kameran vill inte som jag vill, hoppas det går snart. Bara det att när saker inte går som jag vill, bli ja ju inte lite förbannad och då äre inte kul för varken kameran eller datorn. :p

Menmen, snart hoppas jag då att det går. Då ska ni få nå härliga bilder. :)

Kram/Ronja

 

Kom hem vid fyra och Amalia for hem vid fem med buss. Kvällen vart gode lugn och en tidig kväll..

Av Ronja Grahn - 27 mars 2010 20:00

*Kåbdalis*

 

Va så jävla bäst! Har haft så grymt skoj.

Hade ju tänkt lägga upp nå bilder men kameran vill inte som jag vill, hoppas det går snart. Bara det att när saker inte går som jag vill, bli ja ju inte lite förbannad och då äre inte kul för varken kameran eller datorn. :p

Menmen, snart hoppas jag då att det går. Då ska ni få nå härliga bilder. :)

Kram/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards