Ronja Grahn

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Ronja Grahn - 14 mars 2010 08:58


Så jävla sööt! Såååå bra låt!


Va fan skulle inte han vinna för? Är fortfarande sur för att Anna vann.. Hur har folket tänkt vi ska ta oss någerst med henne?


Av Ronja Grahn - 14 mars 2010 08:43

Vakna för en timme sen, fattar inte varför? Vart ju som gode sent igår trodde jag skull sova länge idag men inte det. Men jag klagar inte, nog är det ju skönt att sova länge.. men hur kul är det? Man missa ju hela dagen ;p

Ska kliva upp nu och göra nå frukost. Sen ta reda på vad som händer idag!

Kramiz/Ronja


Av Ronja Grahn - 14 mars 2010 01:30

Så mysigt att vakna mitt mellan två söta små barn. Har busat med tjejerna hela dagen, en stund på badet också. Men det va svin kallt i vattnet.

Typ vid 18.00 for dom hem till sig, och jag va och handla lite karra. Tog inte så länge så kom linnea hit. Vi såg lite på melodifestivalen, det måste ju va det dåligaste programet av alla program.. å ännu värre blev det då när Anna vann. Hejjade ju på Eric Saade - Manboy  (y)

Nåja, inte mitt fel att svenska folket typ har dålig musik smak. ;)

Vi drog ut en sväng sen och nu e vi inne igen. Har haft sjukt kul ikväll, hahahaha.. *skrattar än*

Ska man orka pallra sig ut igen? eller ska man he på en film å sova? A, vi få se.

Kram på er!/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards