Ronja Grahn

Direktlänk till inlägg 11 maj 2010

Dagens tidsfördriv

Av Ronja Grahn - 11 maj 2010 18:30

Dagens låt: Kom änglar - Lars Winnerbäck

Dagens frisyr: Utsläppt & uppsatt
Dagens smink: mascara
Dagens klädsel: Mjukis
Dagens planer: facebook:a,laga mat,plugga,träna,promis
Dagens vill ha: SOMMAR LOOV!
Dagens saknad: Emmis
Dagens dryck: äckel juice
Dagens tråkigaste: Kemi lektion
Dagens finaste: -
Dagens kram: :')
Dagens humör: ledsen,irriterad,galen,glad.. humörsvängningar med andra ord
Dagens mående: Bra
Dagens borde: facebook:a ;)
Dagens parfym: Puma
Dagens bästa: att teknik provet gick så jävla bra med tanke på att jag inte pluggat
Dagens sämsta: Att ute gympan vart inne
Dagens sysselsättning: Skolan
Dagens materiella vill ha: Godis!
Dagens längtan: Loooov

Dagens fundering: Om en dödsdömd kannibal som till sista måltiden önskar sig en kines - verkligen får en???

Ddagens middag: Köttbullar och makaroner
Dagens kärlek: Hemliss
Dagens skratt: Hahahaha!

Dagens tanke: För många för att kunna säga bara en sådär..
Dagens irritationsobjekt: Hundfan, disken
Dagens smycke: Halsband
Dagens just nu: Ja, just nu så svarar jag på denna fråga, iväntan att få bli klar och återgå till facebook.;)
Dagens önskan: "Att allt kan bli som förr mellan vi"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 14:24

Precis 3 år, 2015(16) inlägg med 801 bilder och 363 kommentarer senare.. så avslutar jag nu denna blogg. Måste erkänna att det tar emot lite då jag gillar att ha allt i ett så att säga.. men det löser sig nog, får på något vis knyta ihop bloggarna ...

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 11:30

Hua, så kallt det är ute idag.. dock så blir luften himla frisk och härlig. Klär man sig rätt så är det väl helt okej! Har varit och gjort synundersökning på morgon, sen ätit frukost. Ska med Nils hem till han en sväng så han får packa.. sen så f...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 21:34

Har kommit hem från Skellefteå och hunnit med både packa upp, städa rummet, städa åt hamstrarna, duschat och fikat. Är helt slut nu, men har haft en kanon dag.. ska man shoppa så ska man shoppa i Skellefteå helt klart. Är alltid så himla nöjd då jag ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 08:00

..Ska försöka lämna sängen så jag hinner göra mig klar innan vi ska fara, bär om en stund av till Skellefteå.. guuu såååå hääär ska shoppas!   Ha en bra dag! ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 00:49

Hoppar i säng och laddar för morgondagens äventyr!! :)   Godnatt! ...

Ovido - Quiz & Flashcards