Ronja Grahn

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Ronja Grahn - 15 maj 2010 18:42

Ooooj vilken härlig dag det blev idag, solen ligger på som fan och har gjort det hela dagen sen typ där vid 11-12. Kunde man verkligen inte tro imorse.

Just nu är det 24,5 ute. Precis som det ska vara.. har skuttat om kring i linne och shorts mer som hela dagen. Placerade mig ute på bron, låg där hur länge som helst och det känns vill jag lova men ack så härligt!! :)

Sen så kom jag ju på att ställa fram studsmattan så gjorde det och låg på där resten av dagen.

Va över till kusinerna en stund också.. :)

 

Nu blir det fram med grillen, grillat till middag! Sååå gott.. :)

 

Ut i solen igen!

:)

Av Ronja Grahn - 15 maj 2010 10:15

Precis lika härligt som jag trodde va det att springa, vart lite regn en stund vid två tillfällen. Men det gick över lika snabbt.

Har just duschat och tänkte ta ett glas med yoghurt nu.

Solen skiner, men hade tydligen åskat tidigt tidigt imorse. Skulle inte förvåna mig om det kom några smällar till. Kändes lite så i luften.

Men why? Det som skulle vara +25 idag?

Aja, än så är det väl bara morgon.

 

Skiver väl mer sen!
Tjofrääs!

 

 

- Men vem fan är ute och kör bil här nu?

-Nån som kolla åt höger och undrade vem fan som är ute och spring nu?

 

Hahahaha!

Av Ronja Grahn - 15 maj 2010 08:27

Är glad att jag tog mig upp "i tid", ska ta och äta nå frukost nu. Sen he mig ut på en springtur, längtar rent efter att få fara ut och springa..

Vädret är mycket bättre idag, himlen är blå och solen är framme.. dock så ligger dimman, men lite lätt bara.

 

Frukost nu..

Hej på er!

Av Ronja Grahn - 15 maj 2010 01:31

Nä, jag hade väl som inte tänkt sova bort hela morgon dagen. Så ska ta och krypa till sängs nu. Känns som man ska till skolan imorgon.. hmm. Vart verkligen konstigt det här. Men sjuukt härligt med tanken att vi är lediga. 

Ska försöka få mig upp tidigt och bra så inte dagen försvinner.

Hoppas på bra väder.. imorgon ska jag nog he mig ut och springa.

 

GodNatt nu!

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards