Ronja Grahn

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Ronja Grahn - 14 maj 2010 20:49

Vilket kul väder det har varit idag, det har spö regnat, åskat och blixtrat och dimmigt är det ute.. just och pass att man ser fötterna framför sig.

Vart ingen springtur då som jag hade tänkt pga. regnet. Men for ju och bada med Lotta,steffe, syster och kusinerna. Kallt i vattnet, men det får räknas som min träning för idag. hehe!

 

Nu ska jag sätta mig i soffan och kika vidare på Talang.

Tjoooo!

Av Ronja Grahn - 14 maj 2010 01:11

Vilken mys kväll det blev med min goda choklad, vanligt godis, dricka, har även fått smakat en annan ny grej jag ville testa, som jag även alltid trott va god innan jag ens sett den. Ugns bakade chips.. och nog fasen va dom också jätte goda. :)

Nån gång ska man ju få ta och lyxa till det, haha! Lite wii spel på det där och kvällen vart jätte bra.

Men har redan planerat in en spring tur på morgonen imorgon, innan det blir badet med kusinerna och Lotta. Så jag känner ingen panik.. haha.

Nä nu ska jag ta och hoppa i säng, ska bli mysigt att krypa ner och höra på regnet som smattrar på taket.

GodNatt och Sov Gott!


Ovido - Quiz & Flashcards