Ronja Grahn

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Ronja Grahn - 7 maj 2010 23:34

Du ville träffa mig i veckan


det var nån dag som passade dig


du tog förgivet att jag kunde


men du glömde fråga mig


du glömde fråga mig


                       


Du flyger högre än oss andra


man får se upp varenda gång


först när du tar dig ner på jorden


först då kan jag va din vän


först då kan jag va din vän


                    


Jag mår bra och det blir vackert


och lika sorgset som förut


men här finns inga brustna hjärtan


alla ser likadana ut


alla ser likadana ut


                       


Det är grönare i parken


och du ropar högt när du är där


du säger att jag skrämde bort dig


men du var ju aldrig här


du var ju aldrig här


                            


Du går ensam hem från krogen


och jag undrar hur du gör


om det är lättare att falla


med ena foten utanför


med ena foten utanför


                                  


Du ville träffa mig i veckan


och du vill alltid samma sak


du vill ha det du förlorat


men mig får du inte tillbaks


mig får du inte tillbaks


                               


Mig får du inte tillbaks.

Av Ronja Grahn - 7 maj 2010 18:31

  ...För vad är det för dag idag? Är det en vanlig dag idag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Amalias födelsedag!!

 

hahaha, Grattis vännen!!     

 

  

 

 

 

 

Av Ronja Grahn - 7 maj 2010 12:23

  

Ovido - Quiz & Flashcards