Ronja Grahn

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Ronja Grahn - 23 maj 2010 23:45

Vart grillat till middag ikväll, oj så gott!

Sen sett wipeout och bara söndags mysat.. Nu ska jag snart ta och hoppa isäng.

Skola imorgon, ny vecka, måndag.. Snart är allt skit bortgjort! Onsdag är sista dagen då allt ska va inlämmnat, skrivet, redovisat och klart.

Hoppas det är det då också!

 

by the way Moas lag idag förlora med 5-0. Bättre lycka nästa gång.. eller vad ska man säga. Ni är bra ändå!

 

 

Nu äre GodNatt!

Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 23 maj 2010 14:45

Vaknade halv elva, kul ens? Nej. Det kallar jag sova bort dagen!

 

Sen har det inte hänt mycket, solen skiner men det är ändå inte så varmt. Va ut en sväng.. men kom inte på vad jag skulle göra. Så här hamna man igen.

 

Snart blir det att fara till Arvidsjaur och kika på systers fotbolls match.. Första för i år. Lycka till tjejer!



Föresten är det någon som skulle vilja ha en kanin? Gratis! Det enda som krävs är ett bra hem och mycket kärlek, vilket jag inte tycker hon får av min kära syster.

Hör av er ----> 076-8474792

Av Ronja Grahn - 23 maj 2010 01:55

Nuuu! Nu så ska jag krypa ner under täcket.

Ska inte sova bort dagen imorgon!

GodNatt och SovGott :)   

Av Ronja Grahn - 23 maj 2010 00:50

 

01. Fullständigt namn: Ronja Ingrid Linnea Grahn
02. Ålder: 15
03. Vart bor du: Granbo / Arvidsjaur
04. Bor tillsammans med: pappa,syster/mamma,syster
05. Husdjur: Katt, hund

06. Färg på ditt hus: Rött /lägenhet?
07. När är du född: 11 december 1994
08. Klass: 9 ef
09. Vilket år tar du studenten: 2013?

10. Något jobb: Skola
11. När gick du upp i morse: 08.00
12. När ska du sova: Snart...
13. Duschat idag: Jepp! :)
14. Kramat någon idag: Ja

15. Pussat någon idag: Nix!
16. Vad har du ätit idag: macka,glass,plättar.. behöver jag fortsätta ens?;) 
17. Dagens klädsel: Jeans,linne,kofta + underkläder
18. Dagens smink: Mascara
19. Dagens sötnos: Ungen utanför Rusta ;)
20. Dagens roligaste: Hela dagen!
21. Har du många vänner: Ja..oja.
22. Hur många har du kysst: Det vet jag inte.
23. Vem kramade du senast: Amalia
24. Vem saknar du: Många

25. Hur många har varit otrogna mot dig: Ingen vad jag då vet..

27. Har du pojk-/flickvän: Nie, inte de.
28. Vem pratade du med i telefon senast: Linnea

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: "Men nu har ja de;)" - Hemlis

FAVORIT:

31. Film: Många, sista jag såg Fish tank va riktigt bra!
32. Låt: För många för att kunna säga bara en. :p
33. Mat: Grillat
34. Dryck: Det mesta!
35. Färg: Blå
36. Tv-serie: Vet inte just nu
37. Stad: Hmm..
38. Land: Sverige & (Norge;))
39. Ämne i skolan: Svenska,idrott
40. Tv program: wipeout, Ballar av stål.. osv.. ser på det mesta!


SENASTE:
41. Personen du tänkte på: -
42. Personen du pussade: -
43. Gången du spydde: Ingen aning faktiskt!
44. Gången du grät: Igår
45. Pizzan du åt: Kebab
46. Gången du var i Göteborg: Har aldrig varit där.
47. Gången du var i Stockholm: Har aldrig varit där.

48. Gången du duschade: Tidigare ikväll..
49. Gången du sov: 3 timmar sen kanske

50. Personen som såg dig gråta: hmm.. ingen aning.
51. Svart eller vitt: Svart

52. Hund eller katt: Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa: Båda!
54. Tvspel eller datorspel: Tvspel

55. Singel eller upptagen: Singel
56. Pussas eller kramas: Båda
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: facebook
58. Ragga eller bli uppraggad: bli uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel: inget
60. Har du svart hår eller blondt: Brunt?
61. Har du blåa ögon eller bruna: Gröna?
62. Choklad eller lakrits: lakrits
63. Göteborg eller Stockholm: Stockholm

64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt
65. Coca cola eller fanta: Coca cola
66. Pizza eller kebab: Kebab
67. Randigt eller prickigt: Randigt
68. Älska eller älskas: Båda
69. Leva eller dö: Leva

ANTAL:
70. Personer du älskar: Familj,släkt och vänner 
71. Personer du hatar: Det är många!
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: Ingen aning
74. Glassar du ätit på en dag: 3 kanske.
78. Personer du saknar just nu: Många
79. Gånger ditt hjärta brustit: Många

VEM:
80. Vill du kyssa nu: <3
81. Träffade du senast: Pappa
82. Sjöng du senast för: Haha, alla som hörde.
83. Hade du senast en msn-konversation med: <3
84. Spelade du tvspel med senast: Syster
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: <3
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: Hahaha, det skriv jag inte här.
87. Förtjänar att dö: Nån äre väl alltid
88. Är söt: Finns några stycken
89. Vill du sova jämte inatt: <3

VAD:
90. Gör dig glad: Glada människor, fint väder..

91. Gör dig ledsen: Folk som ljuger, går bakom ryggen, är falska, osv..
92. Vill du helst göra nu: Sista frågan på den här skiten
93. Önskar du att du slapp göra: Många saker..
94. Vill du ha nu: Det är mycket jag vill ha..
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: pengar
96. Längtar du till: Imorgon
97. Tycker du om dina betyg: Nja.. de duger!
98. Ångrar du i ditt liv: Mycket!
99. Är det bästa som hänt dig: Finns många saker.
100. Hur mycket är klockan: 01:37

Av Ronja Grahn - 23 maj 2010 00:13

Vilken härlig dag det vart idag.. !:)

 

Ikväll efter att jag kommit hem så for jag ut och sprang en sväng 5 km, och det var första gången som jag sprang hela vägen utan att stanna och gå en stund.. chockade mig själv lite granna där.. Men känns som jag är igång nu!

 

Har sett film,sovit och kollat på datorn ikväll, tröttast*10. Men jag orkar inte hoppa i säng riktigt än.. hehe. Har annat för mig just nu.

 

Hoppas ni haft en bra kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards