Ronja Grahn

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Ronja Grahn - 24 maj 2010 21:21

Vart en ganska chill dag idag, använde förmiddagen till att göra klar för redovisningen i engelska.. äntligen är man igenom den jävla boken. Blir att redovisa den imorgon på morgonen för Lars. Hoppas på det bästa.

Sen så matte,lunch och efter lunch så hade vi bild.. men om man va klar så behövde man inte vara på den lektionen. Gjorde en sån där kinesiskt täcken bild sen for jag så jag hann med två-bussen hem. För att No-lektionen blev inställd.

Så det vart en mycket kort och härlig dag!

 

Va över till kusinerna ett tag då jag kom hem sen for jag ut och sprang 5 härliga km, fast det va kallt och blåsigt. Huvva.

Dusch,middag och sen åkte jag tillbaka upp till Arvidsjaur.. till lägenheten. La mig på soffan och råkade somna. 

 

Är iallafall vaken nu, ska fara en sväng till Emma, sen hem och skriva uppsats.

 

Kramosar/Ronja

Av Ronja Grahn - 24 maj 2010 00:01

When Love Takes Over

Ovido - Quiz & Flashcards