Ronja Grahn

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Ronja Grahn - 9 maj 2010 14:12

Läste två sidor i boken sen kände jag att jag inte orka hålla ögonen öppna.. la ifrån mig boken. Höll just precis på att somna.. och vad händer? Jo.. killarna en trapp upp tror dom är nå och börja spela som tokar dom är.. hörde mest bas och trummor.. gu förbannat va irriterande det var. Gjorde verkligen allt för att undvika dom men gick fan inte alls. Så såg ingen annan utväg i det hela än att försöka överrösta dom.. Så jag slog igång datorn igen och hitta lite bra musik att dunka.. Stängde av efter typ 2 låtar och tro det eller ej men det va gode tyst!  Hahaha.. Tänk att det alltid ska funka så bra. Glad så la jag mig till rätta igen och höll på somna.. mm, precis. Då började dom om ja..men i en tystare ton. Så lyckades somna om med kuddar över huvet..

Så vakna jag av att faster ringer och är jätte rolig.. haha.


Nä nu ska jag göra någonting av denna dag.

Ut i solen.. sen ragga upp nån som vill me och köpa mjukglass! mena: Hur svårt kan det va?!

Av Ronja Grahn - 9 maj 2010 11:09

Morsning korsning!

Är väldigt glad på mig själv att jag va så vända persiennerna åt rätt håll inatt + att jag hängde upp filtar redan då.. I belöning fick jag ju sova längre och slippa vakna med sol i ögonen.. Det va bra gjort av mig!

Har fortfarande inte tagit mig upp men vad gör det jag är ju vaken.. :)

Sitter nä ligger och redigerar nå bilder.. funderar på att börja med en ny "toppbild" nu men kanske väntar med de.. för snart har datorn slut ström och då kommer det sluta med att jag måste skynda upp och iväg gör att hämta ström kabeln.. fast det kanske är lika bra.

Nä vet ni vad.. så gör jag inte alls.. Ska slå igen datorn och plocka upp isfolket.. bok 15.


Gårkvällen var BÄST! Tack.. :)


Ovido - Quiz & Flashcards