Ronja Grahn

Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Ronja Grahn - 21 maj 2010 07:45

Ska ta och stiga upp alldeles snart.. eller typ nu. Ska bara skriva lite snabbt först. Känns som jag har lite brottom, börjar skolan 08.30 idag.

Så härligt det är att vakna på morgonen (i rätt tid) och känna att det är fredag!

Har ju vaknat ett x-antal gånger inatt. Kul..nee? Men det va ju ändå ingen överaskning.

Har två prov som jag ska skriva nu på förmiddagen, först nationella i fysik och sen ett svenska prov. Hoppas det går bra!

Nä, nu måste jag röra på mig.

 

Hoppas på en lika fin dag idag som igår..

Tjooofräs!

Av Ronja Grahn - 21 maj 2010 01:02

Filmen som jag såg idag var enligt mig skita bra.. Fish tank heter den! Tycker verkligen den va bra.

Vart en lugn kväll ikväll, ska ta och krypa ner under täcket nu. Onödigt igentligen för jag vet att jag inte kommer kunna somna. pga.. "en grej"

Och när jag väl somnat kommer jag att sova åt hellvetes dåligt, jag känner mig själv.

Men på datorn händer det då inte mycket nu så den är väl liten ide att ha på.

Startar nog tv:n istället.



 

Hehe, Lovisa.. ja. Valde bara att ligga lågt ett tag för va tvungen snacka med några kompisar och jag kommer ligga lågt än med vissa saker ( texten innerhöll många händelser) om jag så säger.

Men en sak kan jag ta och berätta, att  jag har fått sommarjobb där jag trivs som bäst!

 

 

Ha de bra och Sov så Gott ni som kan!

Ovido - Quiz & Flashcards