Ronja Grahn

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Ronja Grahn - 25 maj 2010 15:00

Har märkt att jag bara sitter och kommer på ursäkter för att slippa skriva uppsatsen, inte bra alltså!

Men vet inte längre vad jag ska skriva.. vart som stopp mitt i berättelsen, funderar på att göra en ny.. men då är problemet det att jag inte vet hur jag ska börja men har resten av historien i huvet.

       


Fan, varför ska nå så lätt va så svårt?!

Av Ronja Grahn - 25 maj 2010 13:50

Kom hem för ungefär tio minuter sen, fick håla på sista lektion idag (idrott) Så det vart ännu en kort dag, slutade halv två.

Tidigare idag, före lunch så hade vi också håla då på kemi. Så det vart ingen jobbig dag alls idag. Gjorde ju bort redovisningen imorse, och klara den! Sen på tekniken koppla jag klart min sån där sladd grej (tydligt jag vet) Så den vart godkännd, (håla) , sen musik, lunch och nu efter lunch så gjorde jag om engelska grammatik prov och vart godkännd på det!

Så nu har jag inte mycket kvar att göra, ska skriva klart uppsatsen idag så är det gjort. Då äre bara teknik provet, sen klaar!

 

Fast kom just på att jag glömmde halva min uppsats på skolan, så det är väl bara cykla tillbaka och hämta den då.. Suck!

Av Ronja Grahn - 25 maj 2010 07:41

Har just skyndat mig att bli klar, nu ska jag hoppa på cykeln och skynda mig till skolan för att hinna göra bort engelska redovisningen innan skolan börjar.

Tur cykeln är snabb!

 

Ha en bra dag!



Efter regn kommer alltid solsken

Ovido - Quiz & Flashcards