Ronja Grahn

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Ronja Grahn - 10 maj 2010 22:49

Sammanfattar dagen kort nu, 4 lektioner före lunch sen va alla tjejer på teater på medan, 2 tim efter det fick vi sluta. For på intersport och köpte ett par byxor där, sen andra ärenden och hem till Granbo.

Syster fyller år idag, Grattis Mooo! Så hon har haft släkten här och bjudit på fika.

Senare ikväll tog jag tag i träningen ett pilates pass sen jogging tur..

Dusch på det och nu sitter jag här.

Ska krypa ner under täcket nu..

   

   

Har fan inte ord som kan beskriva hur ledsen jag är.. Du va det finaste!

Av Ronja Grahn - 10 maj 2010 01:14

Nu ska jag stänga av datorn och hoppa i säng!

Måste typ upp tidigt imorgon för att syster ville så hemskt gärna ha frukost på sängen, hon fyller ju år imorgon så lite snäll kan jag väl vara. :)

GodNatt och Sov Gott!

Av Ronja Grahn - 10 maj 2010 00:17

Jaa.. jag vet att det ser för hemskt ut här nu.. men det får det göra iallafall till imorgon. Vart inte nöjd, och hittade inte åt mina andra bilder.

Får ju såna där il ibland att bilden ska bort.. haha. Ändå kan jag ha vart hur nöjd som helst just innan. :) Menmen. så äre.


Ikväll vart det en låång promenad med hundarna sen va jag duktig och gjorde en kladdkaka, men tog så långt tid så dom som "beställde" hann då somna allihop.. haha.

Men det gör inget alls, den är ändå godare imorgon! haha.


Oj vad jag svammlar..

Ovido - Quiz & Flashcards