Ronja Grahn

Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Ronja Grahn - 29 maj 2010 20:47

Hahaha! Jag gjorde bort mig lite idag.. va och handlade med mamma på konsum när vi passerade hyllan med tårtor.


Mamma - Jag har då redan köpt en tårta till imorgon

Jag - Va fan ska vi me en tårta till imorgon?

Mamma - men?

Jag - ehh, va?

Mamma - Det är ju morsdag

Jag -  JAaaaaaaaahaa.



Haha.. bra man har koll. Va fan ska man köpa åt mamma på morsdag då?

Nu ha jag nå att grubbla på.. eller rättare sagt ännu mer att grubbla på..

Av Ronja Grahn - 29 maj 2010 20:35

Sitter i soffan, äter karra och ser sommarkrysset. Mår bara gott..

Blir nog att fara ut sen ikväll.

Hör av er!

  

 

Av Ronja Grahn - 29 maj 2010 13:19

Sitter på balkongen och kikar på skolavslutningskläder, har hittat några som jag gillar.. och har redan beslutångest men ska ända leta vidare en stund.

Shiit så svårt det är, och som vanligt så ska man alltid vara så sen att börja.

Sist jag va i Luleå, nån vecka sen? Iallafall då såg jag ju en massa snyggt, kanske man skulle fara tillbaka? Fast det mesta har säkert tagit slut.

Inte lätt, men det slutar nog bra iallafall.

Ovido - Quiz & Flashcards