Ronja Grahn

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Ronja Grahn - 4 maj 2010 18:42

Håååå :) Gissa om jag är nå glad då?

S-p-o-t-i-f-y sluta tjura och börja funka.. Jag som var beredd att slå ner datan.

 

När vi köpte den här datorn (pratar om bärbara hos mamma), så installera jag spotify och det funkade ju under en tid, sen bara en dag så gick det inte spela nå låtar, sen gick det inte att logga in och nån dag efter det försvann själv ikonen och gick ej ladda tillbaka för då stog det att det redan fanns. Vilket det inte gjorde. Tjorv va det iaf!

Gav upp då.. men nu fick jag för mig att jag skulle testa igen, kände väl rent på mig lite granna att det skulle funka.. haha. Eller?

 

Nu ska he spelas!

Av Ronja Grahn - 4 maj 2010 18:12

Det går så bra för mig, skulle ju se Johan Falk som jag sa.. satte igång filmen men sen kom jag på att jag va ju inte alls koncentrerad i filmen, tänkte ju bara på hur det skulle gå för isfolket, haha.. tänk va bra en bok kan vara. Nåja, stängde av filmen och tog fram boken.. läste och läste men sen slockna jag bara.. och sov kanske tre kvart. Hade tydligen i sömnan lagt undan boken och krypit ner under täcket. Vakna och va pigg så pigg så tänkte då att nu ska jag se filmen.. Men satte igång tv:n då fastna man ju framför familjen Annorlunda och just som det tog slut så kom syster in och börja babbla och babbla och babbla så somnade jag till hennes tjatter då och sov ändå fram till att någon skrek om att det va maaat..

Så bra går det för mig.. men säger ju det film betyder soova!;)

 

 

Det är så fiiint att se en idiot hitta fram till en större idiot... :')

Av Ronja Grahn - 4 maj 2010 13:06

Sjukanmälde mig från skolan och gick hem, orkar inte vara kvar med min hosta och ständiga frossa. Känns som huvet ska sprängas och det gör fortfarande ont och svälja. Ska dricka nå te, sen sätta igång en Johan Falk film och hoppa i säng.

Vill bli frisk!!

Ovido - Quiz & Flashcards