Ronja Grahn

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Ronja Grahn - 16 maj 2010 23:31

Tog en promenad i eftermiddag, så sjukt härligt det var ute just då. Alldeles varmt och soligt.. vart 4-5 km.

När jag kom hem la jag mig på studsmattan skulle ju bara "vila" lite, men råkade somna och sov ca. en timme. Haha. Det va härligt kan jag lova!

Sen så vart det grilla hamburgare till middag, med pommes till såklart.. GottGott.

Sen hamna man framför tv:n resten av kvällen, wipeout,ballar av stål och hockey. Ska kolla lite till nu vid datorn, men blir nog inte länge till.

 

Skola imorgon! Shit va man längtar alltså.. eller?

 

Kram & Godnatt!

 


Av Ronja Grahn - 16 maj 2010 14:47

Solen ville inte alls vara med idag, tråkigt!!

Har vart himla molnigt ute, hela dagen. Men har ändå liggit och slöat på studsmattan, för det är så pass varmt ändå.

Nu har jag just ätit lunch, tänkte väl snart gå ut en sväng igen. Sen ska det skrivas uppsats och pluggas till prov. Bläää!

Av Ronja Grahn - 16 maj 2010 10:25

Sitter och funderar lite över vad det riktigt ska bli för väder idag..men kanske ändå att det blir som igår.

Har hunnit duscha och ätit en ordentligare typ av frukost, va sjuukt härligt att springa imorse. Då vet ni de;)

Tror jag ska snart gå ut en stund. Just nu 15 plusgrader..

Ja, se där. Nu lyste solen upp hela rummet.

Kramos!

Av Ronja Grahn - 16 maj 2010 08:04

Morsning korsning!:)

Har just ätit frukost och tänkte byta om och fara ut och springa nu, men då ser jag nu att det börjar regna.. Hmm. Men jag tror jag tar och trotsar regnet.

Jag ska ut!


Av Ronja Grahn - 16 maj 2010 02:30

Hoppar i säng nu, efter en mycket lång och härligt dag!

Hoppas på något liknande imorgon..

GodNatt!

Ovido - Quiz & Flashcards