Ronja Grahn

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Ronja Grahn - 20 maj 2010 19:45

Veckan börjar lida mot sitt slut! Jiiipie! Snart heeeeelg :D

Dagen har vart så bra, vackert härligt väder. Och inte så farliga lektioner. Sitter på balkongen nu (arvidsjaur). Och här har jag suttit ett bra tag, gu så mysigt! Solen värmer lagomt mycket.

Men tänkte ta och gå in nu, har hyrt en film som jag ska se innan jag blir för trött. :)

Skriver nog mer sen.

Tjofräs!

Av Ronja Grahn - 20 maj 2010 00:15

Ååå vilken lyckad skit dag.. ;)

Okej, skolan va lika trög och hemskt seg som vanligt, precis vad jag sa! Men Onsdag blir bra så fort man slutat. For till Granbo, steekande hett va de här.. så bytte kläder och for ut och sola, åt middag, sola, va ut och sprang, duscha och sen bara tagit det lugnt!


Fick ett brev med posten idag som HELT fick mig att ändra humör! Vart så förbannat glad. Med hjälp av att det blev så här, så tror jag att jag kommer orka med det som är kvar i skolan LÄTT!!

Jag har något väldigt väldigt fantastiskt att se frammmemot!!

 

Nä nu ska jag ta och krypa till sängs... snart!

 

Sov så gott allihopa!

Ovido - Quiz & Flashcards