Ronja Grahn

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Ronja Grahn - 12 maj 2010 16:19

Ääääääntligen!
Tänk att vi fick ledigt tillslut, efter denna äckligt långa dag.

Ska bli så härligt med "dubbel" helg/lov eller vad man nu ska kalla det. Snart blir det pannkaka till middag och efter det så kommer några busungar hit och myser ikväll. :)

 

Hade inte så mycket mer att säga just nu, ska ta och städa upp lite här.

Tjooo!

Av Ronja Grahn - 12 maj 2010 08:00

Legat(?) och sett på morgon rix på morgonen och till halv åtta då jag steg upp. Har bara vissa saker kvar nu att göra. Sitter just nu och dricker nå fruktsoppa.

Gick och kolla termometern innan jag skulle klä på mig, hadde redan tänkt ut vad jag skulle ha.. Men då visar termometern 16,1 plusgrader.

wooOOoo vart andra kläder än vad jag tänkt. Tänk att det ska vara så svårt med att välja när det finns så mycket.


Näpp ni, nu ska jag göra mig heelt klar sen mot skolan om ca.25 minuter.


Ha en bra dag!

Tjiiiiing

Ovido - Quiz & Flashcards