Ronja Grahn

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Ronja Grahn - 5 maj 2010 23:02

Med sina hela 185 avsnitt har nu Andra Avenyn slutat.. tänka sig ändå så länge dom hållt på. Och svinit bra. Slutet kan jag helt acceptera det va duktigt att få till ett så bra slut ändå. Okej, fast en grej hajjade jag inte riktigt.. varför ville inte katarina ha sitt barn? Kanske missa jag nå där.

Ni som följt serien hela vägen, har ni tänkt ändå på hur mycket som har hänt.. så enormt stor skillnad det är på första och sista avsnittet. Kom ni ihåg Jossan och David tex.. och han där som sköt tonys fru.. glömde namn på dom.. och han dära som satt i rullstol.. haha. Och den dära polskan som städa hon familjen björn?

Ja gu, jag kommer bara på mer och mer.

Det har då helt klart varit en rolig serie att följa.


Nu blir det antingen isfolket eller Johan falk, eller kanske båda. Kanske ställer sovtimern på tv:n och her på en film.. Tänk om man ändå kunde vara lite grann trött? Är ju piggare än fan själv. Har ju helt vänt på dygnet nu. Inte bra alls.


Nä.. nu ska iaf datorn få sova. Stackarn har ju gått varm hela dan.. ;P


KramKram

Av Ronja Grahn - 5 maj 2010 20:55

Hör ju att det sägs att det är sista Andra Avenyn ikväll, surt!

Ska förflytta mig in i rummet till stor tv:n med mina karra och äppel dryck.

Missa inte det här mina vänner och ovänner...!!

:)

Av Ronja Grahn - 5 maj 2010 17:52

Ibland är det allt rart med småsyskon och dess kompisar.

Frågade så snällt om dom ville fara ut och köpa nå godis till mig.. och dom nappade direkt på det, bara dom skulle få köpa var sin glass. Självklart!

Behöver nå gott i allt tråkiga. :')


    

Av Ronja Grahn - 5 maj 2010 16:24

Förbannat så tråkigt det är att vara hemma,själv,sjuk medans alla är i skolan. Har inte gjort någonting alls idag.. Bara hoppats på att bli frisk.

Men jag tror det är på bättringsvägen. Hoppas kan man ju iaf.

Nu är det middag, sen får vi se vad som händer.

 


Folk säger att jag inte bryr mig om någonting. Men det skiter jag fullkomligt i.

Av Ronja Grahn - 5 maj 2010 08:58

Skippar skolan idag, stannar hemma och frisknar till istället.

Gu så jag vill ha bort denna förkyldning, är så taggad på att börja springa..

Fick även en känsla igår om att det här kommer bli bästa sommaren på länge! I know that. :) Längtar så..

Blänga lite på tv:n med en te kopp i handen, skulle nog passa väldigt bra nu.

Tjooo!

Av Ronja Grahn - 5 maj 2010 00:11

Kul att man inte ens är lite trött.. så mycket som jag sovit idag så. Och tro det eller ej, men jag såg faktiskt heeeela filmen ikväll. Är typ stolt. Va länge sen som jag höll ögonen öppna genom en hel film.

Känner att det är dags för en varm kopp te nu, halsen säger verkligen till. Sen blir det hoppa i säng till nå go musik från spotify och bara vänta på att somna.

 

Hur det blir med skola imorgon får vi se då.

 

GodNatt och Sov så gott!

Kram

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards