Ronja Grahn

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Ronja Grahn - 13 maj 2010 21:40

Jag visste det!

Jag visste det, direkt jag såg den. Ååå såå goooood!

Har ni inte smakat, så gör det! Ni ångrar er inte.

 

Nu ska jag och min choklad koko, sätta oss i soffan.



  

Av Ronja Grahn - 13 maj 2010 21:00

Det va verkligen jätte härligt med en promenad ikväll, vart en jätte lång sväng. Och när vi va längst bort en stund innan vi vände så börja det ös regna. Riktigt friskt vår regn och så gott det lukta..

Men det gjorde inget alls, va ju nästan bara mysigt.. det rann bara i håret. Saken va ju den att det va så varm ute. Skada inte alls med regn. Och bäst av allt så fick man ju prata av sig en massa med Lotta.



  

Av Ronja Grahn - 13 maj 2010 16:50

Det va mycket härligt på balkongen i solen vill jag lova, blir att fara till Granbo nu..sitter här redo och väntar på skjutsen..

Blir en promenad med Lotta i kväll.. sen får vi väl se vad som händer.

 

Haha, Jo Amalia bilden är från då vi yra omkring i kåbdalis mörka skogar, tänk så skoj vi hade. ;)  haha!

 

 

Tror dom kommer nu.

 Hejsvejs!

Av Ronja Grahn - 13 maj 2010 15:08

Vart en tidig morgon imorse kan jag ju säga, före klockan sex va barnen pigga och ville se klart filmen dom somna till igår kväll. Satte igång tv:n sen halv sov ja nog tror dom somna några minuter också.. Nåja klockan 09.00 va vi då uppe, åt frukost sen gick vi ut för att leka. Men va så mycke snö där jag tänkte så det fick bli glass ute, sen så gick vi och busa i de lilla vi har här utanför lägenheten. Sen hann vi in en sväng innan Lotta sen kom och hämta dem.


Tycker klockan går väldigt fort samtidigt som den helt står still.

Skumt!
Nä, nu ska jag ut i solen och steeeka.

Tjooohej!


Ovido - Quiz & Flashcards