Ronja Grahn

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Ronja Grahn - 27 maj 2010 23:41

Tycker det är ganska så onödigt att vi går skola just nu, när vi ändå inte har nå för oss. Då kan vi väl lika gärna få sommarlov tidigare.. men ne då. Vi ska se film och vi ska läsa och vi ska sitta vid datorn, och vi ska spela spel och..... suck!

 

Nä, nu ska vi inte vara sånna.. Men man blir ju lite galen då solen skiner, nog är man ju hellre ute!

 

Har inte hänt mycket alls ikväll, har bara tagit det lugnt. Blir nog att sova snart. Vilket kanske inte går så bra men.. råkade ju som somna mellan 19 och 21.. haha. Bra där. Jag bara sov och sov.

 

 

Hahaha.. gissa om man fick sig ett gott skratt innan matte lektionen idag..

 

Jeanette: Om ni vill så får ni hämta annat ämne och jobba med om ni känner att ni behöver göra klart något!

Linnea: Får jag hämta boken?

Jeanette: Är det en bok som du måste läsa klart?

Linnea: Vilken bok?

Jeanette: Haha, men boken du ville hämta?

Linnea: Va? Inte har jag nån bok.

 

Hahaha, ni anar nog inte hur roligt de där lät.

 

 

Nepp, nu ska jag... fortsätta med vad jag höll på med.

Tjao


Av Ronja Grahn - 27 maj 2010 07:31

Börjar bli lite brottom att stiga upp ser jag, börjar om 45 minuter. Men det ska nog hinnas. Idag vet jag inte om det va nå speciellt, tror det är en vanlig dag.

Men ska inte säga nå, för så stor kolla har man ju inte. haha

 

Läste på facebook att soooooooolen skiner.. yeeeees!

Har inte orkar stiga upp och kolla än, men jag vart gladare av att bara läsa det.

 

Nä, bäst man skyndar sig nu.

Tjofrääs!



Av Ronja Grahn - 27 maj 2010 00:30

Blev en mycket ovanlig men inte lika jobbig Onsdag, har suttit med svenska uppsatsen mer som hela kvällen och är typ klar.

Sen for jag ut och sprang en sväng, gu så härligt! Åså fick jag ju med mig Billy (hund) så det va ju inte så tokigt att slippa vara ensam.

Efter de då vart de dusch och sen fortsätta med uppsatsen, det är så mycket som stör när jag ska skriva så det tar som hur länge som helst.. hahaha;)

 

Nä, nu ska jag försöka sova!

GodNatt!

Ovido - Quiz & Flashcards