Ronja Grahn

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Ronja Grahn - 19 mars 2010 17:54

Weeehoo! Så jävla härligt med helg! :)

Å inte nog med det, är här själv (lägenheten) hela helgen! :p Mamma é i fjälls, syrran é hos pappa och Hundfan är hos Ronny.. :)

Nice,nice, nice!

Ska ta och göra nå mat nu, så man ätit innan kvällen drar igång.

Har mobilen om he ä nå.. har den om det inte är nå också.

 

Puss å Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 19 mars 2010 07:00

Måste ju somnat gode tidigt igår kväll, (för att va jag) sov först en timme på soffan. Sen vakna jag kolla lite på datorn och sen somna jag i sängen. Men det är härligt att vara pigg klockan sju på morgon. Brukar vara held dööd den här tiden. Ska lägga ner huvet på kudden och kika lite på tv:n i en halv timme till, sen äre väl bara man stiger upp och gör sig klar för skolan då.

Så härligt med Fredag!! :)

 

Ha en bra dag!

Kramiz  


 

Mina ögon kan tindra, mina läppar kan le..

Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Ovido - Quiz & Flashcards