Ronja Grahn

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Ronja Grahn - 5 mars 2010 18:27

 

STORT Grattis

till kusin Alva som fyller 7 år

idag! :)Stor tjej. Tråkigt att

jag inte hinner till Granbo och

gratta dig idag,vi får ta det till

helgen istället.

Men fick ju höra av dig att du haft en toppen dag!  

 

Puss & Kram


     





__

Av Ronja Grahn - 5 mars 2010 15:45

  

Av Ronja Grahn - 5 mars 2010 14:21

Looooooooov nu, så sjukt jävla skönt! =D

Vi hade ingen idrott idag så fick lov redan 13.19 (y) ;)

Ute äre hur bra väder som helst solen skiner, himlen är blå och det är -2.3 lovet kan ju inte starta bättre? Hoppas vädret fortsätter vara så bra. :)

Sitter och väntar på att mami ska komma hem, sen blire ut och handla med henne.

 

Vi får se hur det blir ikväll, så mycke tjafs just nu att man blir tookig. Men det lär ju lösa sig, som alltid..typ.. eller?

Kommer bli skojj iallafall.. I know that!

Kramiiz/Ronja


:/

Av Ronja Grahn - 5 mars 2010 07:45

Om jag far kommer jag ångra att jag for..

Om jag stannar hemma kommer jag ångra att jag stanna..

 

What to do..

Ovido - Quiz & Flashcards