Ronja Grahn

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Ronja Grahn - 11 mars 2010 22:58

Vart vittjåkk igår en stund, sen hem fick nå bak il så jag gjorde en kladdkaka sen hann göra den men inte smaka, bra va?

För då bar det av till Lauker en stund, efter det Granbo. Sovde där inatt.


Idag ha jag väl som mest vart med Lotta och barnen(kusinerna), va hem och åt middag sen vid fyra och efter det kom mamma och syster så vi for och gratta Alva som fyllt år.

Sen då efter det då vi skull hem, fick jag med mig världens sötaste Viola.. :)

Vi har sett två filmer ikväll Rudolf med röda mulen och Madagaskar.. hehe. Riktigt bra filmer!! Sista filmen somna hon till, såå sööt.

Försökte sova jag med, men gick som inte nå bra.. :/

Har stökat undan lite saker och så, men nu ska jag gå och krypa ner brevid henne. Morgon dagens schema är full proppat. Kommer bli skoj. Men först sova.

NattiNatti! :)

Kram/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards