Ronja Grahn

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Ronja Grahn - 20 mars 2010 20:00

Vart att se "gammel-skoter-race" på prästberget idag, va faktiskt riktigt kul.. ;)

Efter det åkte jag till Granbo med steffe å Lotta, for hem. Sen vart det en tur på skotern, hem. Å sen en tur till.. :p In sen och åt middag, efter det stack jag ut igen å körde mera. Satans va kul he ä ;)

Men sen vart he så jävla mörkt, och jag bli ju liv rädd för minsta lilla skugga då. Så parkera skotern och gick in, sitter här nu.

Drar till Arvidsjaur om ett tag, hör av er på mobilen! --> 0768474792  :)

Kramen/Ronja 

Av Ronja Grahn - 20 mars 2010 09:52

Nä, vad tror ni? Ska man orkar he sig upp och göra nå frukost kanske? Innan de är dax för lunch.

Kolla in vad det är för väder bakom "de där som är för fönstret så man inte ser ut" kanske man också bör göra. Men det blir skoter vilket väder det än är idag.. Har väntat nog länge nu.

Ja, så får det bli.

KramKram/Ronja

Av Ronja Grahn - 20 mars 2010 08:26

Mysigt att vakna halv åtta utan att ens ställt nån väckare, vet inte vad det va som fick mig att vakna till.. Kunde iaf inte somna om så tog upp datorn, och slog på tvn.. Ligger kvar under täcket. Härligt ju.

Idag blir de nog fara till granis å köra skoter, kanske så blir det kolla på skotertävlingen först.. =)

Men här lär jag ju ligga kvar ett tag till.

Ska ta och fixa klart en bild till Kajsa, som jag skulle gjort för lääänge sen. Duktig jag är.. nää.

 

Kraaam/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards