Ronja Grahn

Alla inlägg den 10 april 2010

Av Ronja Grahn - 10 april 2010 20:45

Kom nyss hem från fjällbo, har vart en jätte härlig dag idag. Vart verkligen super bra väder. Kört skoter, grillat, steeek i solen å sjärtlappsåkning med Maja. hehe. Med andra ord en jätte trevlig,lyckad dag. :)

Va lite jobbigt att säga Hejdå till dom nu och inte veta när man ses igen. Men vi alla har då sagt att det inte ska dröja länge. Absolut inte 5 år som sist.


Funderar lite på hur jag ska göra ikväll, vet inte om jag ids fara ut eller inte. Känner mig förjävla trött och sliten. Så en film kändes mycket mycket mer lockande. Ibland måste man få vara lite tråkig.. så äre bara. :)

Fast man vet ju aldrig hur det slutar, fort så är man på väg ut. Men risken kändes liten.


KramKram/Ronja

Av Ronja Grahn - 10 april 2010 12:12

Drar till fjällbo nu och ä me världens bästa fyrmänningar! :)

 

Isa har då fått sina chanser hon vägra andra gången också. Blir en tredje gång nu innan jag far annars får det va tills jag kom hem.

 

Kameran är med, hoppas det bli nå härliga bilder ;)

 

Ha en bra dag!
Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 10 april 2010 10:21

Inte ville Isa ut inte när jag väckt henne, men tvinga ut henne ändå. Men som vanligt då så ska hon bli sur och vägra göra något. Fast då bli jag bara ännu surare och ska gå in, nä då ska inte hon in då.

Kan verkligen inte komma överens med hundar. Aja.. hon hade sin chans.

Nu blir frukost! :)

Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 10 april 2010 09:29

Nä, om man kanske skulle he sig upp så Isa får gå ut. Men tror faktiskt inte hon har vaknat än.. Isåfall är hon då gode tyst. Men bäst att gå ut en sväng med henne nu, mamma brukar gå ut vid sju med henne, få se nu är klockan halv tio. Hmm bäst he sig upp så hon inte gör sina behov inne.

Inte illa.. 200kr för att vara hundvakt åt "sin/vår" egen hund i 2 dagar. haha :)


Kram/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards