Ronja Grahn

Alla inlägg den 24 april 2010

Nu!

Av Ronja Grahn - 24 april 2010 19:45

Det sovs fortfarande här, det är nog inte bara jag som tycker det har varit en lång dag. Nu ska vi väl snart börja röra på oss.. och se där nu vakna Diesel till liv. Nu ska vi he oss ut. Ännu är vädret på topp. :)

 

Nu och nu och nu och nu... måste ju vara bland det vanligaste ordet man använder?^^


Av Ronja Grahn - 24 april 2010 19:25

 

Jag har:




( ) Knarkat.
(x) Somnat i skolan
( ) Stulit en bil
(x) Blivit puttad i en pool med kläderna på.
(x) Varit kär
( ) Blivit tagen av polisen
(x) Skolkat
( ) Flugit flygplan.
(x) Gått vilse.
(x) Varit nära på att dö.
(x) Gråtit dig till sömns.
(x) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra.
(x) Dansat i regn.
(x) Åkt skidor
( ) Genomgått en operation.
( ) Sett en del av mig själv brinna
( ) Använt ett falskt ID.
(x) Rört en orm.
(x) Blivit bestulen
(x) Blivit missförstådd.
( ) Blivit misshandlad
( ) Varit i en bilolycka
( ) Varit vittne till ett brott.
(x) Fått en önskan inslagen.
(x) Suttit på ett tak.
(x) Skrikit så att jag inte fått luft.
(x) Pratat i telefon i mer än 4 timmar.
(x) Stannat uppe hela natten.
( ) Inte duschat på en vecka.
( ) Brutit någon kroppsdel.
(x) Sovit naken.
( ) Tatuerat mig.

 

Av Ronja Grahn - 24 april 2010 18:29

Har tagit hand om världens sötaste lilla Diesel idag.. Från att Emma for klockan sju imorse, steg upp ganska tidigt för kunde då inte somna om.

Så tog vi en morgon promenad hem hit.

Känns som den här dagen har vart väldigt lång. Har hunnit med mycket. :)

Nu har jag just duschat, sitter här och kollar lite och Diesel ligger brevid och sov.

Moa har farit iväg för att köpa refil kort till min telefon, det va ju väldigt snällt av henne. Kanske är hon less att jag lånar hennes? Inte vet jag. ;)


Så äre. Ska snart ta en liten promenad till. Typ 1736839 för idag.


Adjöss! :)

Ovido - Quiz & Flashcards