Ronja Grahn

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Ronja Grahn - 15 april 2010 22:39

Vart ingen läsning, for istället till farmor och farfar och hälsa på dom en sväng.. men dom hade då fullt upp med att riva ner gammal tapet för att tapetsera om. Så for till dollar och köpte nå karra sen tillbak och surra lite med dom innan jag fortsatte hem. Mötte Emma här ute så tog vi en promis med hundarna sen ute och kört lite.

Har krypit ner under täcket nu, diggar till Lasse och kollar facebook å bloggar. Funderar på att ta i tu med ännu ett gäng bilder kanske. Eller he på en film?

Aja..Vi få se.

Kram


Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut..

Av Ronja Grahn - 15 april 2010 17:34

Jahapp, här sitter man och tror kusinerna kommer hem snart åså ringer man och få höra att dom ändrat och kommer hem imorgon istället. Vilka knäppizar. :p

 

Har nyss ätit. Nu ska jag läsa lite, sen blire promenad med hundarna och Emma. :)

KramKram/Ronja

Av Ronja Grahn - 15 april 2010 12:23

Håla idag på Matten så har haft lunch i 2 tim och 10 minuter.. Inte illa. Börjar om 12.50 Har vart duktig och städat upp lite här sen har jag sorterat ihop en massa bilder som så småning om kommer upp på facebook. :)

Blir mest troligt en sväng till granbo ikväll. Eller kanske stannar.

Kusinerna kommer ju hem idag också.. Efter att ha varit borta i 2 veckor. Men det har ändå gått fort. Men nog sakna man dom nog.

Nä slut svammlat för denna gång. Har annat för mig.

KramKram/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards