Ronja Grahn

Alla inlägg den 13 april 2010

Av Ronja Grahn - 13 april 2010 19:53

Just vart ute med Linnea, hemma nu. Ska sätta mig i soffan och se "Dating in the dark" Måste ju vara bland de sjukaste program som finns. Haha.

Sen få vi se vad som händer, mest troligt ut en sväng! :)

Hör av er!

 


Av Ronja Grahn - 13 april 2010 16:38

  

Av Ronja Grahn - 13 april 2010 16:25

För typ lite mer än ett år sen så börja jag ju läsa "sagan om isfolket" böckerna. Har inte läst hela tiden har haft uppehåll på några månader, sen fortsatt och nu senast har jag då inte läst på flera månader. Men kom på nu att jag ville läsa. Började aldeles nyss från där jag va. Mitt inne i en händelse.. fattar inte hur jag kunde sluta där.. för det börja så bra. Aja iaf så är jag igång nu igen bok 12 av 47. HejjaHejja!

Av Ronja Grahn - 13 april 2010 12:37

Tänk att en faster + ett spel på facebook kan göra mig så jävla irriterad som jag är nu.. Ååååååååååååååå!

Nåja, nu äre väl dax att trampa iväg till skolan igen, två lektioner kvar. Tjing!

Av Ronja Grahn - 13 april 2010 11:36

Har nyss haft musik prov.. gick inte alls bra. Men hade inte räknat med det heller. Har man inte pluggat så har man inte...

Nu ska jag äta frukost 2 , sen ut och steeka i solen.

Av Ronja Grahn - 13 april 2010 07:40

Redo för ännu en Tisdag, ska bara se om jag få i mig nå frukost. Sen äre väl bara bege sig till skolan då.. *suck*

Men går inte så länge idag, eller jo. Tillräckligt. 14.40

KramKram/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards