Ronja Grahn

Alla inlägg den 23 april 2010

Av Ronja Grahn - 23 april 2010 21:11

  

Av Ronja Grahn - 23 april 2010 20:14

Hemskt skönt det är att ha gjort bort so-provet. Snacka om tjatigt det har vart om de där. Men nu är det då över. Och det gick skita bra.. :)

Sen har vi bara haft en massa tråkiga lektioner som vanligt tills man fick sluta halv tre. Va duktig och städa när jag kom hem, sen vart det ett bad, varmt och läääänge..;)

Efter det somna ja på soffan bara sådär.. satt och kolla vid datorn sen ställde jag bara bort den och somna. Kom faktiskt inte ens ihåg att jag ställde bort den, men måste ju ha gjort det eftersom den stod på bordet då jag vakna. 

Men inte konstig att man är trött, va ju tvungen stiga upp före tuppen imorse då Emma skulle iväg och jobba. Haha!

Hann fara en sväng till dollar då jag vakna och nu har jag just sett Andra Avenyn.. ska kika lite på Talang nu, så får vi väl se vad som sen händer. :)


Skönt att det är helg iaf. :)


Ovido - Quiz & Flashcards