Ronja Grahn

Alla inlägg den 25 april 2010

Av Ronja Grahn - 25 april 2010 23:04

Är i Granbo nu, sen några timmar tillbaka. :) Ska snart upp och sova! Känner redan att jag börjar bli lite trött. Redan och redan det va väl kanske fel ord. Det är väl bra om man för en gång skull börjar bli trött klockan elva.

Den här dagen har då gått så fort..FÖR fort. Hela helgen har gått fort. Känns som det va igår man va så glad för att det var helg. Menmen..

Som tur är så går ju veckorna riktigt fort dom också. Och i veckan är vi väl ledig Fredag, vet inte hur det är med Torsdag.. Är vi ledig då också? Men skulle nog inte tro det. Lite snålt med ledig dagarna.

 

Nu säger jag Godnatt här.. Duschen, sen sooova! 


Av Ronja Grahn - 25 april 2010 17:29

Tänk på en kille och fyll i:


Är han i din ålder? Äldre..
Är han lång? Jo..
Är han mogen? Ja!
Är han söt? Sötast..
Är han oshysst? Nej.

Är han snäll? Ja..
Kan du säga allt till honom? Det kan jag nog
Är han lätt att dela skratt med? Jo..
Är han blyg? Lite
Har han gjort dig ledsen någon gång?  JA!
Kan du prata med honom om du är ledsen? Nog kan jag säkert de.
Kan ni dela glädje tillsammans? Oja.
Har du varit arg på honom? Ja
Har du skrikit på honom? Nej
Har du kramat honom mer än tio gånger på en timma? Nja..
Har du tyckt att han har varit jobbig? Jo
Tycker du han är snäll? JA!
Brukar du tänka på honom? Hela tiden
Brukar du sakna honom? Som fan
Brukar du fälla en tår för honom? Ja
Kommer han att lista ut att det handlar om honom? Säkert.

Av Ronja Grahn - 25 april 2010 13:56

Är påväg ut.. men det har jag väl varit i sådär 3 timmar nu.. Tänk vad man kan fastna vid igenting. Okej, jag har ju inte bara suttit vid datorn, har vart duktig och fixat lunch, sen tagit kort på några grejer som ska säljas. yää!

Blir en promenad med Isa nu, sen kanske steeeka på balkong-ong - ongen.. ;)



:)

Av Ronja Grahn - 25 april 2010 10:48

Sov inte så jätte länge imorse ändå, vaknade 09.28 men det är bra. Då hinner man kanske göra nå idag. Viktiga är ju att man vaknar av sig själv. hehe.

Men måste ha varit helt död inatt, hörde aldrig när grannarna kom hem (vilket som brukar höras väl) , inte hörde jag då mamma for till jobbet, och undrar fortfarande hur jag kunde missa att syster hämta datorn.

Menmen.. Gott har jag då sovit.





Av Ronja Grahn - 25 april 2010 01:08

Hoppar i säng nu, med världens smile.. är så förbannat glad. Men fråga mig inte varför!

Ska iaf bli sjukt härligt att få sova nu. Gäsp*Gäsp*

Va ju ett bra tag sen man steg upp.

 

GodNatt världen!

Ovido - Quiz & Flashcards