Ronja Grahn

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Ronja Grahn - 19 april 2010 18:25

Tacka vettja den som kom på mini pizzan.. Så enkelt, så gott. Eller gott. Ja det går ju äta iaf. Nog kunde man ju lagat godare. Men känns så tråkigt att laga "lyx" middag åt sig själv.. Nä. Fick bli pizza idag.


Nu ska cykeln få rulla, ska förbi pappas bil och hämta nå brev jag fått (Gymmnasie intagningen) Spännande! Vette fan ens om jag vill öppna.. :p

Sen blire en sväng på dollar, och efter det ska jag förbi med nå andra papper till farfar och farmor så då äre ju lika bra att hälsa på en stund.

Av Ronja Grahn - 19 april 2010 12:47

Gissa om de va nå gott å få i sig lunch, va så hungrig sista lektion att jag typ skaka..sen kände jag mig så svag, nästan så man inte kunde cykla hem. Verkligen inte bra. Men jag kan inte äta på morgonen? Varför är ju en bra fråga.

Fick även jätte ont i magen efter jag ätit, tror magen fick sig en liten chock.

Men nu äre bra.

Håller på att ladda mp3:n med nya låtar, så man orkar med resten av dagen.

Börjar om om 30 min.

Kram/Ronja


  


Fjant..!

Ovido - Quiz & Flashcards