Ronja Grahn

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Ronja Grahn - 2 september 2010 22:52

Har varit en mycket bra dag, började som sagt halv ett. Bild lektion, som var mycket kul. Sen idrott. Tror det va roligaste på väldigt länge.

Först fick vi jogga eller gå några km, joggade ju såklart. Grymt härligt!

Sen spela vi fotboll, kastade frisbeé, sen mera fotboll.

Känns riktigt bra efter denna träning.

 

Stegräknaren står just nu på: 15309. vilket jag är mycket nöjd med. =)

 

Är ju i Granbo just nu, har varit över hos mina fina,super söta kusiner ikväll.

Och nu är det Godnatt för min del.

 

Upp tidigt imorgon för att hinna göra klart lite skolarb.

Sen bussen till skolan. Börjar 08.20 och slutar 13.00

 

Puss,kram & Godnatt!

Av Ronja Grahn - 2 september 2010 09:31

Ligger kvar i sängen och funderar om man ska stiga upp eller inte, vaknade första gången i morse kvart i åtta. Kändes ju som man försov sig lite, men inte konstigt då man är van att stiga upp klockan sex.

Lyckades iallfall somna om efter att ha ännu en gång berättat för mig själv att jag kan sova ut.

Vaknade för en stund sen, mycket pigg. Hade räknat med att få sova längre, menmen. Huvudsaken är ju att man inte är trött.

Ska nog stiga upp och äta nå frukost, sen blir det nog en långpromenad med Isa.

Har lovat att fixa lunch till dess att mamma kommer hem, gissa vad det blir? Dum fråga, köttbullar och makaroner! =))

 

Bäst att börja röra på sig.

 

Tjohej!

Av Ronja Grahn - 2 september 2010 01:33

Har just sett klart step brothers, har sett den förut en gång för några månader sen också. Men hade hunnit glömma så pass mycket att jag fick skratta igen.

Nu ska jag sätta igång en ny film och förhoppningsvis somna till den, problemet är bara det att jag är hur pigg som helst.


Nåja,det går säkert över.  Nattinatti!


Är det bara jag som skrattar åt typ varje inlägg på tjuvtittat?;)


  

Ovido - Quiz & Flashcards