Ronja Grahn

Alla inlägg den 27 september 2010

Av Ronja Grahn - 27 september 2010 20:56

Va med mamma på Intersport idag, dom hade ju fått hem en massa nya snygga jackor. Så nu har man en ny vinterjacka. Gillar den!

Sen va vi och åt innan hon skulle börja om att jobba.

 

Har nyss varit ute på en kvällspromenad med Isa, och nu ska jag flytta mig två steg åt höger och fortsätta plugga... suck.

 

Prov imorgon om jag inte sagt det.

Av Ronja Grahn - 27 september 2010 14:20

Måndag idag, har varit en bra dag.. trots att vi inte gjort mer än att jobba med grupparbete och redovisat. Fort har då dagen gått. Hör och häpna!

 

Nu är det data kvar, sen slutar jag 15.50

 

Då ska jag hem och sova. En liten stund iallafall annars kommer inte jag orka plugga ikväll.

 

Då vet ni!

Ovido - Quiz & Flashcards