Ronja Grahn

Alla inlägg den 30 september 2010

Av Ronja Grahn - 30 september 2010 21:12

Har varit en lång dag idag, slutade inte förrän 15.50

For hem, fika,städa, duscha, sov 2 timmar, laga mat, åt och sen har jag bara pluggat. Har hur mycket som helst att göra.........suck.

 

Är trött och ganska irriterad på den här skiten. Men det är bara bita ihop och fortätta...



Saknar hjärtat!



Av Ronja Grahn - 30 september 2010 00:20

Ack så nöjd jag är med dagen. Känns som jag fått ganska mycket gjort efter att jag packa ihop och slutade för dagen.  

*Fikat och snackat med Emma.

*Vilat (en stund).

*Städat.

*Promenixa en lång sväng.

*Skrattat !!!!!

*Och hunnit gjort bort en massa plugg.

 

Examinationerna är snart klara! Vilket känns grymt skönt.

 

Men nu ska jag ta och sova, det är ju ett under att mina ögon är öppna än med tanke på hur jag sov förra natten.

 

Godnatt på er!

Ovido - Quiz & Flashcards