Ronja Grahn

Alla inlägg den 19 september 2010

Av Ronja Grahn - 19 september 2010 22:27

Alltså Söndagar.. Vilken värdelös dag! Haha. Egentligen.

 

Idag har det inte blivit så mycket gjort, har sett Idol på förmiddagen och tagit det överdrivet lugnt.

Dock har jag varit duktigare ikväll, städat mitt rum, städat åt Dipsy, diskat och nu har jag just kommit in från en kvällspromenad med Isa.

Det var grymt härligt med lite friskluft.

 

Nu ska jag hoppa i duschen, sen så blir det film och sova! :)

 

 

  

Av Ronja Grahn - 19 september 2010 15:29

Nu.. Bloggen öppnas och jag har bytt design.

Kommentera gärna!

 

Känns som att göra en nystart, vilket känns bra!

 

Av Ronja Grahn - 19 september 2010 11:23

Godmorgon Godmorgon!

Eller tveksammt om den är så go.

Nåja, iallafall.

 

Jag har gjort en ny design till min blogg nu, nöjd är jag också. Funderar starkt på att öppna bloggen igen.

Har haft den låst i 1 månad och 19 dagar. Känns dock som bara en vecka.

Visst har det kännts bra att ha den låst, veta vilka som läser.

Men tveksam till att det är vad jag vill.

 

Aja, jag ska tänka på saken.


Nu: Frukost!:)

Av Ronja Grahn - 19 september 2010 02:59

Är gaaalet nööööjd och laaaagomt glaaaaad viiiiill jaaaag looova!

Puss och kram!

Ovido - Quiz & Flashcards