Ronja Grahn

Alla inlägg den 18 september 2010

Av Ronja Grahn - 18 september 2010 17:00

Har gått hur bra som helst idag, vart värsta braiga vädret då jag skulle fota. Mycket bra!
Och jag är faktiskt nöjd med bilderna. Får hoppas tränarna också är det. :)

 

Sitter och väntar på mat nu, sen får vi se vad kvällen har att erbjuda.

Av Ronja Grahn - 18 september 2010 11:15

Hej hopp!

Barnen har farit och allt blev så tyst och tråkigt, vi har hunnit mycket på morgonen. Sett barn tv, frukost, badat (badkar) och massa bus. Men vaknar man före åtta så då hinner man. :)

Älskar att ha dom här!

 

Viola och Tuvalisa är namnen på busungarna som var här.

 

Får hoppas dom kommer fler gånger. Nu ska jag göra mig redo för att fara till ip, ska sälja fika och fotografera, tränarna ville jag skulle ta lite bilder åt dom. Och det gör jag ju mer än gärna. :)

 

Hoppas regnet stannar upp, iallfall för en stund.

Ovido - Quiz & Flashcards