Ronja Grahn

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Ronja Grahn - 21 september 2010 22:12

Såg en gubbe som sprang förbi här idag och när jag såg han där springa, kände jag bara hur himla sugen jag blev på att fara ut och själv. Har ju inte gjort de på väldigt länge på grund av att jag varit sjuk osv..

Räknade med att det skulle bli typ spinga, gå,gå,gå,springa. Men inte!

Vart själv himla chockad faktiskt då jag sprang på i bra tempo ca. 5 km. Utan stopp. Det har nog aldrig knappt hänt i sommar.

Vet inte vad riktigt som blitt . :)

Men nog är man ju himla nöjd, måste jag ju säga.

 

Nu ska jag sätta igång en film och krypa ner under täcket.

 

Nattinatti!

:)

Av Ronja Grahn - 21 september 2010 17:14

Så himla skönt det vara att sova en stund, eller stund det vart ju 2 timmar ungefär. Får hoppas man somnar ikväll ändå.

Nu blir det en sväng till dollar med mor min! :)

Av Ronja Grahn - 21 september 2010 14:32

Har sovit så himla gott inatt. Inte vaknat flera gånger av flera orsaker. Det var skönt.

Idag skulle alla bf 1:or äta frukost i matsalen på skolan 08.20 Sen så börja vi 09.00 Det var både gott och trevligt.

 

Börja dagen med att visa upp våra rollspel som vi gjorde igår eftermiddag. Det måste jag säga va roligt. Hahaha!

 

Sen så har vi jobbat med ett grupparbete sen klockan elva, då våran lärare for på kurs till Luleå. Lämnade med en massa uppgifter.

Så slutade vi två.

 

Har fikat och nu ska jag lägga mig och vila en stund.

Trött är ju bara förnamnet!

 

Önskar att det bara hokus pokus kunde bli Fredag!

Ovido - Quiz & Flashcards