Ronja Grahn

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Ronja Grahn - 5 september 2010 23:26

Lördag: Som jag skrev va jag ju väldigt lat på förmiddagen, klockan 17.00 stod stegräknaren på tror det var kring 250 steg.. K-A-T-A-S-T-R-O-F!

Kännde ju att jag va tvungen göra nå åt det så jag promenerade ringleden runt, ca 1 mil med andra ord. Det kan jag lova räntade i räknarn. Gillas!

Och jag kännde mig så pigg och glad efter detta också.

Sen blev det duschen och något kaos - artad kväll, men det tar vi mer om en annan gång.


Söndag: Ja, har varit en lugn dag idag med. Mailade in nå skolarbeten på dagen, skönt att ha det gjort.

Sen for jag och mamma ut och gick, ringleden runt. Snacka om härlig mil.

Efter det for vi och åt på afrodite och ikväll blev det film.

Remember me, super bra film! Men ack så sorgset slut. Man kände sig som..tom.

Nåja, jag kan då inte säga annat än att det var en bra film.

Se den!


Har krypit till sängs nu, blev en kort promis med Isa efter filmen.

Och stegräknaren säger efter denna dag: 16840 steg.

Det är jag himla nöjd med!!

2 mil på två dagar + lite till.


Nu ska jag sova, så man orkar upp imorgon. Skola 09.00


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Vad hände? Vad händer? Jag vet längre inte vem jag kan lita på, för varje timme förstår jag klarare. Förstår nu att allt bara var lögn, förstår vad din tanke var, känner en stor besvikelse.

Trodde verkligen... men inser nu hur fel jag haft!


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


I miss you so fucking much!!

 

 

Godnatt på er!





Ovido - Quiz & Flashcards