Ronja Grahn

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Ronja Grahn - 7 september 2010 23:52

For iväg till Luleå efter skolan idag, kring tre.

Kom hem för en stund sen, och är gaaalet nöjd, trots att man blivit nån tusenlapp fattigare. Vad gör de? INGENTING!

Så glad,och nöjd som jag är nu va nog länge sen någon var. =)

 

Ja,ni ska få se bilder!

 

Kan säga såhär så ni får en lite förvarning: Det blev kläder och en mycket söt liten filur. Ja, hjärtat slår!

 

 

Nu ska jag krypa ner under täcket och se idol som jag missade ikväll.

Spännande!

 

Sen blir det Nattinatti för mig.

 

Ny dag imorgon! Sov gott alla läsare!

Av Ronja Grahn - 7 september 2010 08:08

GODMORGON!

Gissa hur pigg jag är? Jag har ju sovit som en stock, vakna en stund sent på kvällen, men annars så.

Känns faktiskt riktigt bra, och huvudvärken är då borta. Tack o lov!

 

Tisdag idag, skola 09.00 - 14.00 (Snacka om chill)

Så ska göra mig redooo nu.

 

Ha en bra dag allihopa!

Ovido - Quiz & Flashcards