Ronja Grahn

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Ronja Grahn - 1 november 2011 21:41

Tove, Moa och Madde har bjudit på tre rättersmiddag ikväll, så är mer än proppmätt och en aningens trött nu. Men gott var det, så gott så.. Inte illa en Tisdag. :)

Nu blir det snart film, men min fina.. och jag har lite på känn att jag noooog kommer somna till den med. Så himla trött, sen är det ju inte så ovanligt heller att jag somnar till film. hehe!


NattiNatti!


   


Av Ronja Grahn - 1 november 2011 11:27

Känner mig lite lat idag, har inte orkat stiga upp än.. eller jo en sväng. Men hamnade i sängen igen. Nils for till Tallberg kring åtta imorse, och då lyckades jag inte somna om igen. Så har sett lite Andra Avenyn, åt frukost, såg andra avenyn och spela betapet, samt kollat lite bloggar och facebook däremellan.. :)


Börjar bli en aningen less på bloggplatsen, tjorvar jämt för mig nu för tiden.. Kommer nog inom kort byta, och jag vet till vad också.. men det blir inte riktigt ännu. Kommer säga till!


Nää, fundera om man kanske skulle lämna sängen, måste ut en sväng på ett ärende. Sen vet jag inte riktigt vad jag skull gjort. Nå hittar jag säkert på. Vädret ser då ut att vara bra, meeen var är snön?

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards