Ronja Grahn

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Ronja Grahn - 23 november 2011 16:04

Sitter hemma nu, har varit duktig och pluggat en stund. 


 


Har reagerat på att detta är typ fösta dagen på evigheter som jag inte har något speciellt för mig och bara är hemma. (På veckorna) Känns ju lite skönt, men ovanligt att ha flera timmar oplanerade som bara lär gå till tv/dator/plugga/laga mat/kanske lite städning.. händer inte varje dag kan jag ju tala om.

Min vardag består nog av mycket stress, fast det är inget jag kan eller tänkt göra något åt. Blir fort stressat då man tar på sig mycket och vill hinna med mycket.. det får man räkna med. Och jag otrivs inte..


Det enda som jag har planerat är att jag ska en sväng till Jennie klockan åtta.. :)

Men..

Nu har syster kommit hem, så ska börja med nå mat..= palt.. magen kurrar!

Av Ronja Grahn - 23 november 2011 11:58

Var grymt trött imorse, trodde seriöst inte jag skulle ta mig upp. Låg kvar till jag hade tio minuter på mig. Tröttast - men det är väl som inte så ovaligt.

Nu ska vi snart lyssna på två redovisningar, sen vet jag inte riktigt vad som händer.. får väl se.


Blir inte så lång dag idag ändå, skönt!

Ovido - Quiz & Flashcards