Ronja Grahn

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Ronja Grahn - 20 november 2011 22:00

Det här måste ju varit sämsta dagen på vääldigt länge, känner bara för att skriika - vaaaaaaaaaarfööör?!


Tänk om man iallafall kunde förstå hur vissa personer tänker!!


Ska se klart Beck, sen sova och hoppas på en bättre dag imorgon!

Av Ronja Grahn - 20 november 2011 17:51

Har typ slösat hela dagen på att komma på vad jag ska ha föredrag om på Tisdag, men har inte kommit nån vart. Vill ju komma på nå skoj, men det går för tusan inte. Så irriterande!

Tror jag ska i brist på annat, prata om mina gullevänner Dipsy och Cloetta.. :)

Skulle ju funka, men känns iallafall som man skulle vilja vara klyftig nog att komma på nå skojsigare att prata om.


Varför gör lärarna det så svårt, tänk om man ändå bara kunde få ett ämne bestämt. Skulle ju vara en aning lättare, sen vet jag inte om jag tycker det är så kul att redovisa på Tisdag samtidigt som endel ska redovisa samma fast om tre veckor. Visst det blir härligt efteråt då man kan känna att man gjort bort det, meeen jag hatar stress.. vilket det nu blir då jag inte haft såå mycket tid på mig. Aja, det löser sig nog!:)


 

Ovido - Quiz & Flashcards