Ronja Grahn

Alla inlägg den 11 november 2011

Av Ronja Grahn - 11 november 2011 18:41

Freeeeeedag, heeeeeelg, skööööönt!

Duscha då jag kom hem, sen åkte mys"morgon" rocken på.. och jag hamna i soffan framför tv:n. Kika lite på tv, men tog sen inte länge innan jag sov.

Har för en stund sen ätit middag, och fått på mig nå kläder (vilket jag nog inte gjort om jag inte blev tvingad till) Skulle kunna tillbringa resten av kvällen i mysrocken på soffan.. :]


Funderar på att ta en prommis till Konsum och köpa nå karra, men ska väl först se om Nils dyker upp eller inte..


Trevlig helg! :)



 

Av Ronja Grahn - 11 november 2011 09:02

Sitter på skolan och skriver rapport, drygt.. speciellt då studiebesöket inte var så värst intressant. Men ska nog gå få ihop nå.. kanske.

Är så sjuukt trött, men vet inte varför.. gick ju och la mig ganska tidigt igår.

Får hoppas jag piggnar till snart, vi har natur till typ tjugo i elva eller nå sånt, sen matte och idrott.


Sen äntligen helg!


OCH är det en vanlig dag idag? Nej det är ingen vanlig dag.. för det är Noomis födelsedag.. Graaattiskramar!


    

Ovido - Quiz & Flashcards