Ronja Grahn

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Ronja Grahn - 6 november 2011 23:34

Har landat hemma i jauret igen efter en härlig helg i Piteå, känner nu att jag ska försöka hålla mig hemma.. :)


Vi har inte gjort så mycket alls idag, jag har gjort klart och mailat in alla uppgifterna till min lärare. Sen har vi bara slöa, sett film, och haft det bra.


Bussresan hem var det drygaste jag vart med om, kändes som hur många timmar som helst. Undra om det var för att jag är för pigg.. tråkigt var det då. Men hem kom jag mig...tillslut.


Imorgon väntar skolan igen, efter 5 veckor på annat håll. Känns ändå skönt att komma tillbaka till en normal vardag. Även om skolan inte är det roligaste, så är det ju ändå så det ska vara..


Nu ska jag hoppa i duschen, sen krypa till sängs och iallafall försöka sova. Har en känsla av att jag sov för länge imorse för att kunna somna nu. Meeen, bara räkna fåren.

Godnatt och sovgott!

Ovido - Quiz & Flashcards